Magamról

Hát, mit is mondjak, `97 óta boldogítom a világot, és nem kell megijedni, de hülye vagyok. Ez van, nem valószínű, hogy fogok rajta változtatni, de meg lehet szokni. Az oldalam példaképe: dinnyebefott.freeblog.hu :D Most pedig legyenszíves elolvasni amit ide firkantottam! :D

2010. december 16., csütörtök

Mángálicá

-Szintijja, ééédes, hozz már egy kávét!
Bon-bon-bon-bon-bon-bon-bon-bon-bon-bon. :D Ehhemnaná. Azért néz mindenki hülyén, mert én vagyok az idiotta? ,_, nos... ez LEHETSÉGES! Coke zero... Zero cukor. LEHETSÉGES! :D


Egenbegen. Bemutatom drágaszép háziállatomat:


Hát most nem édes a kicsike? xD iLoL Az iLoL-t én fejlesztettem ki^^ *büszkenagymosoly*


Kérem azokat a komikat! Oké? Komikat kérek! Vagy legalább szavazzatok! A menőre xP Mert ez menőő B)
Ez ilyen szemcsis kiskrapek: B)


No, bájbáj! ^-^

Nincsenek megjegyzések: